بزرگترین فروشگاه مجازی در ایران . برای مشاهده جزئیات و قیمت هرمحصول لطفا بر روی آن کلیک کنید آموزش ساخت فروشگاه
ّّّّ آموزش روش های کسب درآمد ّّّّ
آموزش روشهای کسب درآمد 100% تضمینی

 

سلام دوستان اگه توساختن فروشگاه مشکلی داشتین توی نظرات بگین تا براتون بنویسم . به عنوان مثال فروشگاهتون مثل فروشگاه زیر خواهد شد .

 

ورود به فروشگاه

 

                                                               

گردنبند سنجاقک تمام استیل                               ساعت مچی سامورایی 

قیمت : 18000 تومان                                     قیمت : 17000 تومان                      



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت17:32---13 فروردين 1391
با سلام.موبایل آیفون4sرایگان یا خیلی محصولات حرفه ای دیگر ( کاملا رایگان ) قیمت این گوشی در ایران حدود 1.500.000تومانه حتی لازم نیست یک ریال هم بپردازید. به خدا الکی نیست. مطمئنم باور نمی کنید. درست مثل من ولی منم تا موبایلو در خونم بهم ندادن باور نکردم. شما با ثبت نام در این سایت و دعوت کردن دوستان به این سایت محصول رایگان ( موبایل، لپتاب، تبلت، کنسول بازی، تلویزیون LED و ...)تحویل بگیرید. باور کنید حقیقت داره. ( چون ثبت نامش مجانیه هیچ ریسکی نداره ولی من که یک موبایل مجانی گرفتم ) یک سوال که برای همه پیش میاد :چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد؟ این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست. جهت اطلاعات بیشتر و آموزش تصویری ثبت نام و لنیک ثبت نام به این وبلاگ بروید:http://www.valeria.loxblog.com/

payam
ساعت14:11---6 فروردين 1391
سلام من ثبط نام کردم حالا چه کار کنم ؟

hadi lotfi
ساعت11:04---2 فروردين 1391
سلام علیرضا من به اون سایت عضو شدم حالا فرض کن میخوام یک معامله ای داشته باشم باید چی کار کنم در ضمن به اون سایت میشه اعتبار کرد ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 46213
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1